پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120072
جام جهاني بدون سعيد عبدولي
تاریخ انتشار : 1393/10/14 15:05:33
نمایش : 1195
دارنده مدال طلاي کشتي فرنگي جهان قيد حضور در مسابقات جام جهاني تهران را زد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در شرايطي که چهارمين مرحله از اردوي تيم ملي کشتي فرنگي کشورمان قرار است از ۱۷ دي ماه در خانه کشتي آغاز شود، کادرفني تيم ملي روي نام سعيد عبدولي قلم قرمز کشيده تا وي شانس حضور در جام جهاني را نداشته باشد.

روز گذشته سايت فدراسيون کشتي اسامي نفرات دعوت شده را اعلام کرد که در آن خبري از نام سعيد عبدولي در وزن ۷۵ کيلوگرم نبود و اين نشان دهنده اين موضوع است که وي قيد حضور در تيم ملي را زده و کادرفني نيز روي نام اين کشتي‌گير قلم قرمز کشيده است.

تا پيش از اين عبدولي بارها اعلام کرده بود که قصد دارد راهي اردوها شود اما در نهايت به اردو نرفت و پازاج نيز براي دور جديد تمرينات نام او را خط زد تا پس از اميد نوروزي اين کشتي‌گير قهرمان جهان نيز شانس حضور در جام جهاني را از دست بدهد.

سعيد عبدولي که علاقه‌اي به گفت‌و‌گو نداشت در گفت‌وگو با تسنيم اين موضوع را تاييد کرد و گفت که احتمالا در جام جهاني روي تشک نخواهد رفت. به اين ترتيب مشکلات مدافع عنوان قهرماني جام جهاني کشتي فرنگي در آستانه اين مسابقات که قرار است ۳۰ بهمن در تهران آغاز شود بيش از گذشته خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html